Klasični sistem kretanja robe na
tržištu.
Danas
nije problem da se proizvodi kvalitetna roba i to u velikim količinama.
Pojavio
se problem druge vrste:
Kako
da to što je proizvedeno, brzo i efikasno dodje do klijenta?
Roba
do krajnjeg kupca košta nekoliko puta više. Tu su cene transporta,
skladištenje, plaćanje radne snage, carina, reklame, dobavljači, trgovačka
marža.
Još
nešto, javlja se nova mogućnost da se original zameni falsifikatom. Prodavnice
ne mogu da garantuju originalnost proizvoda.
Iz
ovih razloga ljudi su počeli da smišljaju efikasniji način dolaska robe do
korisnika.
To "novo" je - distribucija, što je i tendecija svetske ekonomije koja je ušla u sve zemlje sveta.
Ideja mrežnog marketinga je
jednostavna i genijalna!
Ona funkcioniše na svakom tržištu, u svakoj zemlji i sa bilo kojim
proizvodom.
Ovaj
sistem značajno smanjuje rashode i čini ih po ceni pristupačnijim.
Vi informišete druge ljude o kvalitetnim proizvodima I uslugama
koji su vama dali izuzetne rezultate.
Ljudi kupuju od proizvodjača ili u
specijalizovanim kompanijama.
Nemoguće je raditi kopije, jer se izbegavaju
mnogobrojne stepenice u kretanju robe i zato je moguće postići evidentno niže
cene.
To i
privlači kupce - informacija o dobrim i kvalitetnim stvarima širi se "od usta do usta".
To je intelektualna distribucija.
Ovaj prirodni proces postao je model uvećanja mreža klijenata.
Umesto troškova reklamiranja i povećanja maloprodajnih mesta, formira se ekonomski isplativ mehanizam materiljalnog stimulisanja onih koji su već saznali za proizvode i zadovoljni su rezultatima njihove primene.
Materijalna
stimulacija za širenje informacije postala je osnovna šema mrežnog marketinga.
U tome nema ničeg novog.
Preporuka:
Mnogo
puta ste nekome preporučivali robu,
restoran, servis, lekara, odmaralište, pozorišnu predstavu, krojača, film,
koncert, knjigu.........da li Vas je neko nagradio za preporuku?
Jeste li Vi nešto prodavali? NE!
Jeste li Vi nešto prodavali? NE!
Samo
ste odlično ispunili zadatak menadžera te firme.
Svojim
preporukama uvećali ste broj klijenata i pomogli da se ostvari dodatni profit.
Jeste
li nekada bili plaćeni? NE!
Setite
se koliko ste puta Vi poslušali savete drugih!
Mrežni marketing nije isto što i “ direktna prodaja “. U direktnoj
prodaji
svaki saradnik novac zarađuje direktnom
prodajom proizvoda, i to veći deo.
Međutim
preporuka jeste neka vrsta prodaje koja treba da bude ugodna, zabavna i bez
stresa.
Svi ljudi se čitavog života bave mrežnim
marketingom, samo za to ne dobijaju novac.
Mrežni marketing je preporuka proizvoda i usluga, koji su vama dali odlične
rezultate i na taj način širite svoju ličnu mrežu zadovoljnih klijenata i
saradnika a kompanija vas plaća od ostvarenog prometa.
Netačno je reći da u ovoj šemi nije prisutna reklama. Reklama postoji i te kakva! U reklamiranju "od čoveka do čoveka" je ogromni potencijal.
Tradicionalna sredstva masovne komunikacije koja se koriste za reklamiranje ne mogu se porediti sa iskrenom prijateljskom preporukom.
Tradicionalna sredstva masovne komunikacije koja se koriste za reklamiranje ne mogu se porediti sa iskrenom prijateljskom preporukom.
Reklama kaže: "Slatko je!", a vaš prijatelj je kupio i kaže: "To je kiselo!".
Kome ćete poverovati?
Ogromni finansijski kapital koji je odlazio na reklame koje sve iritiraju i na posrednike, u kompanijama koje posluju na principu mrežnog marketinga, usmerava se na poboljšanje kvaliteta proizvoda, servis i plaćanje usluga.
Roba do klijenta dospeva po pristupačnoj ceni.
Organizuje se mreža zadovoljnih klijenata koji koriste taj proizvod i mogu da iskoriste komercijalne mogućnosti projekta.
Sve preporuke, koje dovode do realizacije posla između kompanije i novog klijenta u mrežnom marketingu plaćaju se u vidu provizije u odnosu na obim realizacije.
Ovo je jedan od najefikasnijih načina da se stvori neograničeni regularni priliv prihoda bez otvaranja vlasničke firme, magacina, kancelarije, najamnih radnika i standardne lepeze rizika koji sve to prate.
http://goca.vision-ipg.net/biznis-2/
Нема коментара:
Постави коментар